سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]

Hame Chiz

 
 
شخصیت شناسی با میوه(شنبه 87 تیر 8 ساعت 12:51 عصر )

 

  سیب/پرتقال/هلو/گلابی/گیلاس/موز/نارگیل/انگورسیاه/آناناس

سیب

 

اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردی افراطی هستید که از روی انگیزه و بدون فکر قبلی کاری را انجام می دهید . رک گو هستید و از مسافرت لذت می برید . می توانید خیلی خوب رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید . اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیان  بی همتاست .

 

 

 

پرتقال

 

فردی صبور و پر طاقت هستید که اراده تان بسیار قوی است . دوست دارید کارها را به آهستگی ولی به طور جدی انجام دهید . خجالتی هستید و نزد اطرافیان قابل اعتمادید . شریک زندگی خود را با دقت و تمام احساس قلبتان انتخاب می نمایید و از هرگونه مشاجره و ناسازگاری اجتناب می کنید .

 

 

هلو

 

رفتار دوستانه ای دارید . رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما می افزاید . رفتارناشایست دیگران را خیلی سریع می بخشید و فراموش می کنید برای رفاقت ارزش زیادی قائلید و رگه هایی از استقلال طلبی وبلند پروازی در شخصیت شما دیده می شود که باعث شده شخصی فعال و زرنگ جلوه کنید . کمال طلب , احساساتی , صادق و باوفا هستید. به هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید .

 

 

 

گلابی

 

 

اگر تمام توجه تان را به کاری معطوف کنید می توانید آن را با موفقیت انجام دهید . گاهی در انجام کارهایتان متغیر و بی ثبات هستید  و مایلید که از نتایج سعی و تلاش خود خیلی سریع مطلع شوید . از شرکت در بحث های خوب و مفید لذت می برید . بی طاقت هستید و زود هیجان زده می شوید . با توجه به این که به سرعت دوستی های خود را بر هم می زنید نگهداری رفقا برای شما چندان ساده به نظر نمی رسد .

 

 

 

 

گیلاس

 

 

اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگی همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب های زندگی مواجه می شوید . بجای داشتن درآمدی جزیی به شیوه ای برای دریافت مقدار زیادی پول فکر می کنید . ذهن خلاقی دارید و به دنبال فعالیتهای خلاقانه هستید .یک شریک زندگی صادق و با وفا محسوب می شوید ولی ابراز احساسات بایتان کار ساده ای نیست . خانه برای شما در حکم پناهگاه است و از هیچ چیزی به اندازه این که درکنار فامیل های نزدیک و موردعلاقه تان باشید لذت نمی برید .

 

 

موز

 

 

فردی با محبت , ملایم , خونگرم و دلسوز هستید . اغلب اوقات از کمبود اعتماد  به نفس رنج می برید و کمی احساس ترس در شما دیده می شود . برخی مواقع مردم از اخلاق شما سوء استفاده می کنند . شریکزندگی خود را تحت هر شرایطی که از نظر روحی و جسمی داشته باشید می پرستید و ارتباط شما با دیگران در وضع متعادلی قرار دارد .

 

 

نارگیل

 

 

جدی , متفکر و اندیشمند هستید . اگر چه از روابط اجتماعی تان لذت می برید ولی در انتخاب شریک زندگی بسیار سخت گیر هستید . در کارهایتان سرسختی و سماجت دارید ولی لزوما" بی پروا نیستسد. زیرکی , تیز هوشی و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شماست . باید مطمءن شوید که در هر زمینه ای و به ویژه ازلحاظ شغلی در راس امور قرار دارید . شریک زندگی شما باید فرد باهوشی باشد . احساسات در زندگی برای شما مهم است ولی به طور حتم برایتان همه چیز نیست .

 

 

انگور سیاه

 

به طور کلی فرد مودبی هستید . به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حالت اولیه بازمی گردید . از ریبایی در هر نوع آن لذت می برید . فرد محبوبی هستید.سرشت  خونگرم و سخاوتمند دارید .میل زیادی برای زندگی در شما موج می زند و از انجام هر کاری که می کنید لذت می برید . شریک زندگی تان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرید

 

 

آناناس

 

 

 

به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید .   تغییرات شغلی شما را نمی ترساند که این موضوع یکی از برتری های شخصیت شماست . توانایی استثنای در سازماندهی کارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمی هراسید . سعی دارید در روابط خود با دیگران متکی به نفس , صادق و درستکار باشید . دوستان خود را خیلی سریع انتخاب نمی کنید ولی اگر شخصی را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود . به ندرت احساساتی می شوید و شریک زندگیتان اغلب تحت تاثیر یکرنگی شما قرار می گیرد ولی اجازه ندهید که به دلیل عدم توانایی شما در ابراز محبت ناامید شود.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 5081  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» اشتراک در خبرنامه «